Aplikacje Biznesowe

Wprowadź komunikację w swojej firmie na wyższy poziom! Od dziś telefon nie służy wyłącznie do telefonowania!     Unified Communication / CTI Ujednolicona komunikacja / Computer Telephony Integration Oferujemy:
  • Najbardziej kompletne rozwiązania Unified Communication oferowane na rynku SMB – Zawierające głos, statusy użytkownika, konferencje, powiadomienia, komunikator, serwer faksowy i Call Center,
  • Najbardziej elastyczne i skalowane rozwiązanie – Od systemów pojedynczych do sieciowych, od hybrydowych do czysto IP, jako urządzenie lub jako standardowy lub wirtualny serwer,
  • Najbardziej innowacyjny interfejs użytkownika – Do komputerów, MS Outlook, telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych.
  Call Center Telefoniczne centrum obsługi klienta. W nowoczesnym, konkurencyjnym biznesie sukces firmy jest silnie uzależniony od jakości i wydajności obsługi klienta. Inwestycja we właściwe centrum obsługi wpływa nie tylko na satysfakcję klienta czy wizerunek firmy, ale również ma bezpośredni wpływ na wzrost przychodów i efektywniejsze wykorzystanie personelu. Nasze Call Center obsługują infolinie, helpdeski, biura obsługi Klienta. Oferujemy: Systemy zbudowane są w oparciu o nowoczesne centrale telefoniczne i oprogramowanie, w których można wyróżnić kilka podstawowych modułów:
  • System IVR (Interactive Voice Response) – system automatycznie odtwarzający zapowiedzi (np. powitalne) dzwoniącym klientom i umożliwiający,
  • Moduł ACD (Automatic Call Distrybution) – moduł automatycznej dystrybucji połączeń który na podstawie wpisów w bazie danych, preferencji, zdefiniowanych umiejętności konsultantów, zarządza połączeniami,
  • Moduł kolejkowania połączeń – moduł pozwalający „przetrzymać” dzwoniących klientów w momencie, w którym wszyscy konsultanci rozmawiają i w danej chwili żaden z nich nie jest w stanie obsłużyć nowego połączenia,
  • Moduł integracji z bazą danych – umożliwia prezentację, gromadzenie i rejestrowanie informacji o dzwoniącym kliencie;
  • Aplikacje CTI dla konsultantów – działające na stacjach roboczych agentów, w których prezentowane są wszystkie, niezbędne do pracy informacje. Aplikacje integrują platformę telefoniczną (telefony agentów) z częścią informatyczną systemu,
  • System raportowania – monitoring online i statystyki offline, czyli moduł do zarządzania i kontroli konsultantów. Narzędzia raportujące dostarczają danych o pracy każdego z agentów Call / Contact Center, jego wydajności i skuteczności,
  • oraz wiele innych…

Wyróżnienia

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu. Żadne Państwa zapytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!

Partnerzy z którymi współpracujemy

Formularz kontaktowy

Kontakt

Adres :

ul. Stefana Jaracza 55A, 90-251 Łódź

Email :

info@instel.com.pl

Telefon :

+48-42-632-60-00
+48-42-664-89-10